Asmens duomenų apdorojimas

Mes vertiname savo klientus ir jų privatumą! Kai patikėsite savo asmens duomenis mums, kaip specializuotai telemarketingo įmonei, mes tai pagerbsime ir gerai pasirūpinsime jūsų duomenimis.


Kas mes esame?

„Pro Elinvoima“ yra pagalbinis „Suomen Terveysravinto Oy“ verslo pavadinimas (PVM kodas FI23421641). Mūsų adresas yra Sarkiantie 409, 38200 Sastamala, Finland (Suomija).

Susisiekite su mumis: klientuaptarnavimas@proelinvoima.fi


Ką mes darome?

Tikimės praturtinti jūsų gyvenimą kokybiškais produktais, daugiausia kosmetika ir maisto papildais. Norėdami tai padaryti, turime susisiekti su žmonėmis ir papasakoti jiems apie mūsų gaminius, palaikyti klientų duomenų bazę ir išsiųsti produktus klientams. Visa tai reikalauja asmens duomenų tvarkymo.


Kur mes galime gauti informacijos?

Naujų telefonų numerių iš Latvijos negauname. Su skambučių centru sutarėme, kad jie skambins žmonėms ir pasakos apie mūsų gaminius. Skambučių centras telefonų numerius įsigyja pats, ir jis sutiko naudoti tik teisėtai įsigytus telefonų numerius.

Kai tik įsigysite pirkinį, mes gausime jūsų asmens duomenis („asmens duomenys“).


Kokią informaciją turime apie jus?

Kai jums paskambina, mes iš tikrųjų neturime jūsų informacijos. Informacija yra skambučių centro nuosavybė, ir mes neturime galimybės ja naudotis, nebent skambučių centras ją atskleidžia.

Kai užsisakysite produktą iš mūsų, turėsime jūsų vardą, pavardę, telefono numerį, kliento numerį, galbūt jūsų amžių, lytį ir el. pašto adresą. Kai būsite patvirtintas (-a) kaip mūsų klientas, turėsime jūsų užsakymų istoriją, taip pat galimą el. pašto ir skambučių istoriją su jumis, jei susisiekėte su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

Turite teisę susisiekti su mumis ir paprašyti pamatyti savo informaciją.

Prireikus turėsime prieigą prie rinkodaros skambučių mūsų pačių klientams, įrašų (ribotą laiką, žr. toliau), taip pat prie informacijos, kai jums buvo skambinta praeityje.

Mūsų skambučių centro subrangovas registruos visus rinkodaros skambučius, kad galėtų išspręsti galimus ginčus dėl to, dėl ko buvo susitarta.


Kiek laiko saugome jūsų informaciją?

Jei mūsų subrangovas jums paskambins, negausime jūsų informacijos. Jei tuo metu turite klausimų, susisiekite su skambučių centru, kuris jums paskambino. Bet jei jūs nusipirkote produktą iš skambučių centro, mes turėsime jūsų informaciją. Ką nors iš mūsų užsisakę, tampate mūsų klientų programos dalimi ir per tą laiką suteiksime jums kintančių lengvatų. Klientų programa trunka trejus metus nuo paskutinio pirkimo. Pasibaigus tam laikui, pašalinsime ir anonimizuosime jūsų informaciją.

Jei norite, kad pašalintume jūsų informaciją, turite teisę tai padaryti; tokioje situacijoje susisiekite su mumis.


Kaip naudojame jūsų informaciją?

Kai gausime jūsų asmens duomenis, pirmiausia jais pasinaudosime, kad pristatytumėte jums produktus, kuriuos užsisakėte. Taip pat naudosime jūsų asmens duomenis norėdami papasakoti apie kitus produktus ir palaikyti su jumis ryšį. Informaciją taip pat naudosime statistiniams duomenims rengti ir bendram profiliavimui kurti.

Nėra jokio automatinio profiliavimo, kuris jums turėtų teisinių pasekmių.


Kodėl galime su jumis susisiekti?

Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (angl. „General Data Protection Regulation“, GDPR), jei teisėtai įgijome jūsų asmens duomenis, galime jums paskambinti ir pasiūlyti savo gaminių. Būtent tai GDPR vadina „teisėtu interesu“ („teisėtas interesas“).

Jums atlikus užsakymą, mes – su tinkamais laiko intervalais – susisieksime su jumis ir pasiūlysime produktų, kurie, mūsų manymu, jums
patiks. GDPR šią teisę vadina „teisėtu interesu“ („teisėtas interesas“). Nustosime su jumis susisiekti, jei mūsų klientų aptarnavimo tarnybai pasakysite, kad ateityje nebenorite sulaukti rinkodaros skambučių.


Kodėl galime padaryti kitus dalykus, kuriuos darome?

Kai siųsime jums jūsų įsigytus produktus, turėsime naudoti jūsų asmens informaciją. Tai daroma siekiant įvykdyti sutartį.

Kai jums padedame naudodamiesi klientų aptarnavimo tarnyba, galime tai padaryti remdamiesi „teisėtu interesu“ („teisėtas interesas“). Tas pats pasakytina apie statistinių duomenų kaupimą, sistemos kūrimą ir profiliavimą, taip pat apie rinkodarą esamiems klientams.


Kam suteikiame jūsų informaciją?

Norime tinkamai pasirūpinti jūsų informacija. Mes neteikiame jos pašaliniams asmenims jų pačių rinkodarai.

Jūsų informaciją teikiame subrangovui, kad jie galėtų jums atsiųsti prekes. Nenuostabu, kad jiems reikalingas jūsų vardas, pavardė, adresas ir galbūt jūsų telefono numeris. Mes perduodame jūsų duomenis savo subrangovams, kurie yra atsakingi už skambučius jums.

Jūsų duomenys gali būti prieinami mūsų techniniams subrangovams, nes mums kartais reikia jų pagalbos prižiūrint mūsų sistemą. Jūsų duomenis taip pat saugome statistikos tikslais naudojamose programose ir kitose programose, kurias naudojame duomenims saugoti ir tvarkyti.

Nei vienam iš mūsų naudojamų subrangovų neleidžiama naudoti jūsų duomenų savo tikslams.

Jūsų duomenys niekada nebus perkeliami už ETA šalių ribų.


Kaip mes saugome jūsų informaciją?

Jūsų sistema mūsų sistemoje yra tik elektronine forma. Registras buvo apsaugotas slaptažodžiais, ir mes atlikome būtinus procedūrinius ir teisinius veiksmus duomenims apsaugoti. Visi duomenis tvarkantys asmenys yra pasirašę neatskleidimo sutartį. Subrangovai, atsakingi už sistemą ir kvietimus, pasirūpino būtinais techniniais ir organizaciniais veiksmais, užtikrinančiais fizinę ir techninę registro apsaugą.


Kas yra lojalumo programa?

Kai užsisakote produktą, jūs esate įtraukiami į mūsų lojalumo programą. Jūs visada galite gauti produktus už mūsų lojalumo programos kainas ir kitų besikeičiančių lengvatų. Kiekvienas lojalumo programos dalyvis yra laikomas klientu tol, kol yra programoje. Klientas laikomas lojalumo programos dalimi trejus metus nuo paskutinio užsakymo.


Kada mes pašalinsime jūsų informaciją?

Jei norite, kad pašalintume jūsų informaciją, mes tai padarysime. Tačiau yra keletas išimčių. Pirma, jei turite neapmokėtų sąskaitų, mes galime pašalinti informaciją tik jums sumokėjus jas. Antra, jei pateikėte mums ieškinį ir norite, kad pašalintume informaciją apie jus, kad negalėtume atsakyti prieš teismą, mes saugosime informaciją tol, kol bus išspręsta teismo byla. Galiausiai reikia išsaugoti tam tikrą informaciją apskaitos ir kitų įstatymų numatytų veiklų tikslais. Informacija bus saugoma ir naudojama tik įstatymų nustatytiems tikslams.

Kaip minėta pirmiau, jei per pastaruosius trejus metus nepadarėte užsakymo, jūsų duomenys bus automatiškai pašalinti.

Jūsų duomenis gali tvarkyti ir dalytis visos įmonės, priklausančios „Suomen Terveysravinto“ grupei, nes iš esmės daugelis procesų yra dalijamasi tarp atskirų prekės ženklų, priklausančių „Suomen Terveysravinto“ grupei. Tačiau mes nenaudosime jūsų duomenų jokiu būdu, kuris prieštarauja šiai duomenų tvarkymo politikai.


Kokias teises turite?

Jūs turite teisę matyti visą informaciją, kurią turime iš jūsų, o jei turime neteisingos informacijos, mes ją pakeisime, kai tik būsime informuoti. Taip pat galite reikalauti, kad jūsų informacija nebūtų tvarkoma. Be to, jei norėtumėte turėti savo informaciją mašininio skaitymo forma, mes ją pateiksime jums.

Jūs turite teisę uždrausti mums vykdyti rinkodaros veiklą jūsų atžvilgiu (rinkodaros skambučiai, el. laiškai, spausdinti skelbimai ir t. t.). Kaip minėta pirmiau, jūs turite teisę paprašyti mūsų pašalinti jūsų informaciją.

Be to, jūs turite teisę per mėnesį gauti atsakymus į klausimus, susijusius su jūsų asmens duomenimis, nors planuojame atsakyti daug anksčiau.

Jei manote, kad pažeidėme jūsų teises, taip pat galite pranešti apie mus duomenų apsaugos institucijoms.


Ar mes naudojame slapukus?

Mes naudojame slapukus savo tinklalapyje, norėdami būti informuoti apie apsilankymus ir grįžusius klientus bei parodyti suasmenintus skelbimus.